duminică, 13 martie 2016

Parfumul meu de liliac...

    Primavara este cel mai ofertant anotimp....are atatea flori, atatea culori si atatea arome.... Liliacul este una dintre bucuriile primaverii....Ii cunoasteti parfumul si cu siguranta va place, il stiti cum arata, poate chiar ati rupt cate o creanga din vreo curte pe langa care ati trecut....
     Liliacul meu de astazi este superb! L-am rugat pe prietenul meu fotograf Atti (#attilaszabo.ro) sa- i faca  fotografii pentru ca am vrut ca pozele sa fie cat mai "corecte", sa fie cat mai putin editate si sa transmita exact frumusetea acestui soi de liliac.
Sper sa va incante :)

Foto:attilaszabo.ro

Foto:attilaszabo.ro
Foto:attilaszabo.ro

Foto:attilaszabo.ro










0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...